søndag 14. august 2011

Oh precious Bergen


Jeg er endelig tilbake i regnbyen Bergen og er sykt entusiastisk, selv om det ikke syns på bildet.



























I dag starter mine dager som fadder. Jeg har ikke vært full siden Roskilde, og har planer om å være den fulleste og mest udregelige av alle i hele gruppa. Hverken fadderbarn eller faddere skal være fullere enn meg.

I går var det lørdag, og selv om jeg egentlig ville vært full da også ble det heller til at jeg viste en nyhitflyttet kompis rundt i byen.

Vi stakk ned til Torgallmenningen, og der skulle det tilfeldigvis være konsert med filharmonien og Lars Vaular.

Alle disse møtte opp for å se konserten. 




















Lars Vaular er lite døvt da.





















Greit, så var det ingen på scenen akkurat da vi kom. For alt jeg vet hadde han allerede spilt. Vi traff på han fyren her da. Nesten like creepy som Lars Vaular. 


























Jeg veit han bare prøver å tjene til livets brød stakkar, men jeg får noia ass. Vet ikke hvorfor. 

Uansett så stakk vi videre for å spille PlayStation hos en annen kompis. Der satt vi og spilte Crash Bandicoot til klokka to på natta, mens alle andre normale mennesker var opptatt med å tweete hvor fett det var på Øya.

Nå er det bare én ting jeg lurer på. Hvorfor sier google at klokken er halv fire på natta når den faktisk er kvart på ett på dagen? Jeg ser jo ut som den taperen når dere føkker opp klokkeslettet på bloggen min!   

1 kommentar: