lørdag 27. august 2011

Skolestart i Bergen

Jeg har vært fadder. Dette innlegget skulle egentlig vært ute for en uke siden. Jeg vet fortsatt ikke hvordan jeg skal hente meg inn igjen. Det er mest fordi rommet mitt ser slik ut:





















Jeg har ikke vaska, ikke rydda, ikke pakka ut, og det er ikke snakk om at jeg makter å gjøre noen av de overnevnte på HVERTFALL fire dager til.

Fadderuka var fet nok, jeg var full og det var alle andre også.



































Så var jeg på Gatas Parlament-konsert på Kvarteret. Det er uten tvil den villeste bassen jeg NOEN gang har hørt, og jeg har vært på mange konserter. Ble til og med retweeta av Dj-en. Det måtte jeg ha med her, kun fordi jeg har aldri vært så kul hele mitt liv.




























Gatas Parlament. Dette var for øvrig det beste bildet jeg klarte å ta, men det er fordi jeg opererer med et kamera som synger på siste vers, speilrefleksen måtte jeg nemlig selge for å få råd til Roskilde. Det var verdt det. 























Samtidig som livet går sin gang og alt dette skjer fylles det stadig opp med nye roser på Den Blå Steinen.






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar