mandag 11. juli 2011

Blogginnlegg nr. 2

Nå har jeg bundet meg til dette bloggopplegget IGJEN. Da jeg etter min utrolig produktive tur til byen nå satte meg ned for å skrive noe her så tenkte jeg som så: Stress.

Som nevnt har jeg blogget tidligere, og min jomfrutur i bloggbåten var i 2009. Det var også da jeg åpnet twitterkontoen min, som jeg endte opp med å aldri bruke. Det har hjulpet litt i det siste, men om det egentlig er positivt vet jeg ikke. Det får min fremtidige livskvalitet vise. Jeg vet fortsatt ikke hvorfor jeg bestemte meg for å starte en ny blogg, men jeg syns jo det er gøy å skrive.
Jeg skal nemlig bli verdenskjent forfatter kan du skjønne.


Så tenker jeg slik: Hva om jeg også kunne være en sånn som folk lo av når jeg skrev noe? For å være ærlig tror jeg ikke at jeg er noe morsom i det hele tatt. Da jeg skulle skrive kåseri på videregående sa læreren til meg «kanskje du heller skulle valgt en annen sjanger?» med sånn vemmelig jeg-syns-egentlig-litt-synd-på-deg-som-prøver-så-hardt-å-være-morsom-stemme.

Javel. Jeg skal slutte å være morsom jeg.  

I dette innlegget hadde jeg egentlig tenkt å legge ut en lang liste om hva jeg liker, hva jeg spiser, når jeg sover, går på do og hva jeg skal bli når jeg blir voksen og sånn, men siden bloggen fortsatt er relativt ny (les: født i går) så er det fortsatt bare jeg selv som faktisk leser den. Jeg vet jo hva jeg skal bli og når på døgnet jeg sover, så det gidder jeg vel for faen ikke legge ut til meg selv. 

Derfor skal jeg kun slenge ut et par bilder i dag, sånn at jeg hvertfall ikke glemmer hvordan jeg ser ut. Jeg har utpreget gullfiskminne skjønner du/dere/ingen, så jeg er konstant redd for å glemme hvor speilene i huset er. 











Nei, har du sett. Det ser ut til at jeg faktisk er en tiger. Det hadde jeg helt glemt. Og jeg som trodde at jeg var pirat.












Dette er meg etter at jeg så den filmen til hun lille jenta med det lange svarte håret i The Ring. 









Så vet dere dét. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar