søndag 10. juli 2011

Comeback


Etter mye overveielse og tenking med min relativt lite fungerende hjerne har jeg altså bestemt meg for å begynne å blogge igjen. Jeg vet egentlig ikke hvorfor. Bloggen jeg har hatt tidligere gidder jeg ikke nevne her en gang, fordi den var så ræva. Den begynte som en blogg om turen jeg hadde til Kenya for et par år tilbake, rett og slett for å holde venner og familie oppdatert. Etterpå forandret den seg til en saus av tullete innlegg om hvor teit Michael Jackson var og hvordan jeg er snill som gir vanter til uteliggere. Det er ikke så interessant. Denne bloggen blir sikkert heller ikke særlig interessant, men det driter jeg i, for dette skal være en hemmelig blogg som ingen vet om.



I mitt aller første blogginnlegg (på denne bloggen) vil jeg gjerne meddele at jeg kom hjem fra Roskilde Festival for en veldig liten stund siden. Til de av dere som ikke har vært på Roskilde Festival enda har jeg kun ett spørsmål:

Er det lenge til dere blir plukket opp av moderskipet?


Roskilde er for meg som for så mange andre den beste uka i hele året, og jeg solgte kameraet mitt for å ha råd til å dra i år. Det er like tråkig hvert år å komme hjem til et samfunn for ingen vandrer rundt nakne og hvor man aldri puster inn urinstøv hver gang man skal ned og kjøpe mat. For ikke å snakke om at nordmenn ikke har peiling på hvordan man mekker skikkelige kanelsnurrer, eller kanelSNEGLER som det heter. De skal lages med BUTTERDEIG NEMLIG. Da blir de, i motsetning til det triste greiene vi har i ikke-Roskildeland, gode.

Dette var mitt fjerde år på Roskilde, og jeg skal herved presentere en liten smakebit av hvert av de årene frem til 2011. I bilder.  

2008

Noen tatoverte seg,





























andre prøvde, uten særlig hell, å holde partyteltet i live.











2009






Noen (les: meg) ble veldig solbrent første dagen. Hei forresten, dette er meg.















Faith No More spilte, dette er Mike Patton.























...Og her snudde Mike Patton seg andre veien. Jeg har sikker 70 bilder av Mike Patton fra Roskilde 2009. Bildene er dritkjedelige å bla gjennom, men jeg vil ikke slette de fordi jeg liker Mike Patton så godt. 



















2010








Jeg kjøpte telt på Jula til 350 spenn. Det ER større inni enn det ser ut utenpå altså.


























Ja, det var en uke som tok på for oss alle. 








2011






I år trengte ikke alle telt en gang, fordi vi fikk teltplass med sånne fine sovehull i bakken.





Jeg hang på skateparken og tok bilder av de kule folka i samfunnet vårt.










...Her legger du den.


















I år var det ikke jeg som ble mest solbrent. Nytt camp-uttrykk i år: Danish tan. 











Det er altfor lenge til neste års Roskilde Festival. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar