onsdag 13. juli 2011

Let's make those teeth WHITE AGAIN!

I dag fikk jeg en pakke i posten

Jeg syns det er fenomenalt å få pakker i posten, selv om jeg har bestilt dem fra internett helt selv og på forhånd vet hva som kommer. Nevnte pakke var fra Dentaworks, jeg har nemlig bestilt meg BLEKINGSGEL OG GREIER.



























Dere -hvis jeg har noen lesere i det hele tatt enda- skjønner det at Piraten hadde regulering i hele to og et halvt år.
Forhistorien: Da jeg ble heftig påkjørt som elleveåring var det selvfølgelig nødvendig å ta røntgen av tennene mine, sånn i tillfelle de var nære ved å dette ut på grunn av flighten jeg hadde opp i lufta før jeg landet på panseret av bilen før jeg rullet ned i asfalten. Det viste seg for øvrig at påkjørselen ikke hadde gjort skade på tennene, men at de var nære ved å dette ut allikevel på grunn av to hjørnetenner som lå på tvers.
Hva skjer med munn-anatomien, liksom.

Uansett. To operasjoner og to og et halvt år med reggis og nedverdigelser senere satt jeg der med tenner som siden den gang har sett slik ut:





















Når jeg nå skal bruke utallige timer på pakken fra Dentaworks, forventer jeg for øvrig at tennene mine skal se cirka slik ut:





















Nå har jeg allerede prøvd den ut én gang, men jeg kan ikke se noen forskjell enda. Jeg velger å tro at jeg har blitt lurt frem til det motsatte er bevist, om utallige timer behandling. Det er best for dem at det funker, ellers sender jeg djevelpapegøyen min Taco på dem.


























Neida, han er ikke en djevel på ekte, altså. Dette var halloween-kostymet hans for to år siden.

Historien om Taco skal jeg fortelle en annen gang.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar