torsdag 14. juli 2011

twitter

Twitterkontoen min er offisielt åpnet for fullt og i bruk. Jeg har blitt en twittertøs, og jeg vet ikke helt hvordan det ble sånn. Som nevnt i et tidligere innlegg skaffet jeg meg twitter for to år siden, sånn cirka på samme tid som jeg startet å blogge for første gang. Jeg blogget en stund, men twitter ble stående nesten urørt av mine innfall og tanker. Jeg klarte vel å presse ut et par tweets før den støvet ned i to år. 

Da jeg for noen dager siden skulle inn der bare fordi det var lenge siden sist hadde jeg faktisk GLEMT både brukernavnet mitt OG passordet!

Jeg prøvde å huske det, men når jeg tenker for hardt blir jeg bare til en zombie.




























Heldigvis fins e-mail, så jeg trengte ikke være zombie så lenge før jeg fikk begge deler tilsendt.

Plutselig åpnet en helt ny verden seg! Twitter er jo faktisk GØY, av en eller annen merkelig grunn. Tidligere har jeg klart meg med idiotiske statusoppdateringer på facebook, men nå kan jeg drite meg ut dobbelt ved å bruke twitter i tillegg! Internett er herlig, dere. 

Jeg tror jeg er i ferd med å utvikle et kjærlighetsforhold til twitter.



























Hvis det i det hele tatt finnes noen som leser denne bloggen, og vedkommende muligens syns jeg ser litt sånn retard ut på dette bildet, så har vedkommende antakeligvis rett.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar