mandag 18. juli 2011

Hat, episode 1.

Da jeg tidligere ankom Fredrikstad for å nyte en stille og velfortjent fridag i solen ble jeg møtt av blant annet dette synet.






















Jeg tenkte:



























Selvfølgelig måtte det være kamp i byen den dagen jeg hadde fri. Jeg syns fotball er en drittsport av utenomjordiske dimensjoner, og er det ett menneskeslag jeg ikke har noe til overs for så er det fotballsupportere. Hvorfor?

1: De ser ufattelig tåpelige ut i alle stygge supporterdrakter deres begrensede fantasi og hjernekapasitet klarer å produsere. Vi har allerede synkronpåkledning i samfunnet, det heter campingbunad.

2: De liker fotball. Bare dét er nok til at jeg syns de er plagsomme. Ta dere sammen og lik heller det jeg liker. Fotball er ikke inkludert på den listen.

3: De skråler og skriker verre enn folk i torturkammer. Også skal de helst ha med seg høytalere slik at de kan være sikre på at absolutt ALLE hører maset deres. I tillegg var de i dag nødt til å blaste Björn Rosenström og Plumbo DRITHØYT fra de samme høytalerene. Vi hater dere allerede! DERE GJØR DET BARE VERRE! 

Som om ikke FFK-kamp er ille nok fra før av skulle de atpåtil spille mot Brann, laget med de supporterne som skriker og roper høyest og MEST. På fotballpuben i Bergen, byen hvor jeg tilfeldigvis bor og studerer når jeg ikke er hjemme på østlandet, trenger det ikke en gang være kamp for at tilhengerne skal sitte der fra klokken 12.00 til klokken 03.00. På HVERDAGENE. For ikke å snakke om at lydnivået på maset er nesten like høyt som når det faktisk er kamp.

SKJERP DERE, HJERNEDØDE TULLINGER!! Skaff dere et liv, finn dere en skikkelig hobby! Start en blogg som ingen leser, for eksempel! (...)
















Sånn, nå har jeg fått ut frustrasjonen og hatet enn så lenge. Neste gang står hundeeiere for tur. 

1 kommentar: