tirsdag 12. juli 2011

Feriefart

Det har seg slik at jeg er hjemme i Råde for ferien. Hvis noen lurer så ligger Råde midt mellom Moss og Fredrikstad, altså i Østfold. Det er et udugelig sted, og jeg oppfordrer alle til å holde seg unna med mindre dere kjører nedover fra Blærum og MÅ kjøre gjennom her for å komme til hyttene på Hvaler. Vi har en PARADISE-deltager herfra, liksom. Det sier sitt. For et år siden flyttet jeg til Bergen for å studere. Livet mitt i Bergen går for øvrig for det meste ut på å være zombie.



















Det ble for dyrt for meg å være der i sommer, derfor skaffet jeg meg jobb her på østlandet. Det er forsåvidt greit, fordi det betyr at jeg har masse grunker å drikke meg tullete for når jeg skal være fadder til høsten. 

Sånn ser jeg ut når jeg ikke er på jobb:


























Jeg har med andre ord INGENTING å finne på, fordi resten av de få menneskene jeg faktisk liker å henge med jobber. Dessuten har jeg ikke fri i helgene, hvilket betyr at mitt sosiale liv gjennomgår en fase av total isolasjon i sommerferien. Ikke kan jeg henge med dem etter jobb heller, fordi mine arbeidstider er fra 11 til 18, 12 til 21, og så videre. Da er alle slitne og jeg orker heller ikke finne på noe. Pluss at jeg ofte jobber overtid.

Tullete arbeidstider.

Heldigvis fikk jeg tatt den helt ut på Roskilde, så jeg har litt å gå på til jeg blir dritt lei hele sommerferien. Dessuten skal jeg grine meg til å slutte tidligere den 29, slik at jeg kan stikke og se Kvelertak sammen med alle de kule vennene mine. Så har jeg tenkt meg på rave i Oslo en eller annen gang. 

For ikke å snakke om at jeg skal på kino i kveld.


For et innholdsrikt liv. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar